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The Free Press
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Social marketing: strategies for changing public behavior / Philip Kotler / New York : The Free Press (1989)
Título : Social marketing: strategies for changing public behavior Tipo de documento: texto impreso Autores: Philip Kotler, Autor ; Eduardo Roberto, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : The Free Press Fecha de publicación: 1989 Materias: 0304 - LABORATORIO: CAMPAÑA DE COMUNICACIÓN SOCIAL SIN FINES DE LUCRO Número de páginas: 201 p. Dimensiones: 24 cm Precio: US$. 10.00 Nota general: Incluye Bibliografia e índice Palabras clave: Comercialización Marketing
Marketing SocialClasificación: 658.048 Resumen: Incluye lo siguiente: Understanding social marketing. Analyzing the social marketing enviroment. Managing social marketing. The nature and role of social campaigns. The social marketing approach to social change. Social Marketing Research. Mapping the social marketing enviroment. Analyzing the behavior of target adopters. Analyzing the diffusion of social products. Designing the social product. Making the social product available: Distribution hannels. Managing the costs of adoption. Promoting through mass communication. Promoting thrpugh selective communication. Promoting through oersonal communication. Triggering target adopters actions. Manging service delivery and target adopters. satisfaction. Mobilizing influence groups. Developing the social marketing plan. Organizing and implementing social marketing programs. Controlling sociual marketing programs and evaluation Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=116 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 116 UCG 658.048 KotM 116 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible The marketing imagination / Theodore Levitt / New York : The Free Press (1986)
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 121 UCG 658.8 LEVm 121 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Communication in organizations / Everett M. Rogers / New York : The Free Press (1976)
Título : Communication in organizations Tipo de documento: texto impreso Autores: Everett M. Rogers, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : The Free Press Fecha de publicación: 1976 Materias: 0352 - MULTIPLATAFORMAS DE COMUNICACIÓN PARA LAS ORG.
0495 - LAB: COMUNICACIÓN ORGANIZACIONAL
0503 - COMUNICACIÓN INTERNA ESTRATÉGICANúmero de páginas: 209 p. Dimensiones: 23.5 cm ISBN/ISSN/DL: 29267102 Precio: US$. 18.95 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Comunicación - Comunicación estratégica Clasificación: 658.45 Resumen: Consejo eficaz sobre la comunicación a todos los niveles en una organización, por el autor de las estrategias de las comunicaciones para la planificación familiar. Reserve el consejo eficaz de la descripción sobre la comunicación a todos los niveles en una organización, por el autor de las estrategias de las comunicaciones para la planificación familiar Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2022 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 3822 UCG 658.45 ROGc 3822 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Contemporary theories about the family Vol.1 / Wesley Burr / New York : The Free Press (1979)
Título : Contemporary theories about the family Vol.1 Tipo de documento: texto impreso Autores: Wesley Burr, Autor ; Hill, Reuben, Autor ; Nye, Ivan, Autor ; Reiss, Ira, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : The Free Press Fecha de publicación: 1979 Número de páginas: 668 p. Dimensiones: 25 cm ISBN/ISSN/DL: 0-02-90494-7 Precio: $20.00 Nota general: Includes bibliographical references and index Palabras clave: Familia - Sociología Familiar Clasificación: 306.85 Bur C Resumen: Contents : Effects of social networks on the family,heterosexual permissiveness:a theorical analysis,antecedents and consequences of marital timing,gendration in the family,theorizing about the quality and stability of msrriage,social processes and power in families,determinants of family problem-solving effectiveness,determinants of violence in the family Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4421 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5551 306.85 BurC Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Contemporary theories about the family / Wesley Burr / New York : The Free Press (1979)
Título : Contemporary theories about the family Tipo de documento: texto impreso Autores: Wesley Burr, Autor ; Hill, Reuben, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : The Free Press Fecha de publicación: 1979 Número de páginas: 226 p. Dimensiones: 25 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-02-904950-1 Precio: $20.00 Nota general: Includes bibliographical references and index Palabras clave: Familia - Sociología Familiar Clasificación: 306.85 Bur C Resumen: Contents : Choice, exchange, and the family,simbolic interaction and the family,the general systems approach to the family,conflict theory and the study of marriage and the family,toward a phenomenological sociology of family : a programmatic essay. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4431 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5541 306.85 BurC Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Diffussion of innovations / Everett M. Rogers / New York : The Free Press (1995)
PermalinkSupreme command: soldiers, statesmen, and leadership in wartime / Cohen, Eliot A. / New York : The Free Press (2002)
PermalinkKotler on marketing: how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler / New York : The Free Press (1999)
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