A partir de esta página puede:
category
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Materias
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
An esp English course syllabus for ecuadorian handicraft sales persons using a learning centred approach / Isabel Encalada / Universidad Casa Grande. Facultad de Ecología Humana, Educación y Desarrollo (2004)
Título : An esp English course syllabus for ecuadorian handicraft sales persons using a learning centred approach Tipo de documento: documento electrónico Autores: Isabel Encalada ; Barbara Velástegui, Autor ; Wigby Nieto, Karen, Tutor Editorial: Universidad Casa Grande. Facultad de Ecología Humana, Educación y Desarrollo Fecha de publicación: 2004 Número de páginas: 142 p.: il., 30 cm + 1 Anexo Palabras clave: Enseñanza - Lengua
Inglés
Tesis de InvestigaciónClasificación: INV 2004 Resumen: This project deals with the purpose of tilling in a gap in the tield of English teach ing in our country, that is to prepare an English course syllabus for Ecuadorian sales persons working atan Artisan Market in Guayaquil, who need to be able to communicate with their English speaking customers in order to improve their sales and probably their sel f esteem. The target group is formed by a set of tifty non-traditional students, s ince sorne of them are ill iterate; their ages go from fourteen to s ixty. Twenty tive males and twenty tive females form the sample group. They come from fourteen different provinces of our country; this fact gives its most remarkable characteristic: MUL TICUL TURALITY. These students also own another important distinctive tra it, they have no time to attend to an academy because they work all day long, they have no money to afford the courses and there is not any academy or programs offering English classes accord ing to their specitic needs. Readers will find in the document a need analysis of the learners according to the guidel ines proposed by Hutchinson and Waters who lead us to design an ESP (English for Specitic Purpose) according to the students needs. En línea: https://drive.google.com/file/d/1srx9yU4BvkAe8tCshq5Y6ReTTSwZF00X/view?usp=shari [...] Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=21068 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 TESIS177 UCG 177 ENCa INV 2004 Tesis Biblioteca Tesis TESIS Disponible Curso Introductorio al Idioma Inglés / M. I. Municipalidad de Guayaquil / Cuenca : Don Bosco (2009)
Título : Curso Introductorio al Idioma Inglés : Hello Tipo de documento: texto impreso Autores: M. I. Municipalidad de Guayaquil, Autor ; Lucio Heller, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Cuenca : Don Bosco Fecha de publicación: 2009 Número de páginas: 200 p. Dimensiones: 28 cm Material de acompañamiento: Incluye un CD ISBN/ISSN/DL: 978-9978-9957-0-0 Precio: $ 25.00 Palabras clave: Inglés Clasificación: 428.0071 Fra H Resumen: Este texto contiene ejercicios para el aprendizaje del Inglés Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=11504 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 10.712 428.0071 MUNh 10.712 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Inglés en 15 minutos / Jane Wightwick / Londres : Dorling Kindersely (2009)
Título : Inglés en 15 minutos Tipo de documento: texto impreso Autores: Jane Wightwick, Autor Mención de edición: 1a. ed Editorial: Londres : Dorling Kindersely Fecha de publicación: 2009 Colección: El Universo Número de páginas: 127 p. Il.: il. Dimensiones: 28 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7566-0921-4 Precio: $ 20.00 Palabras clave: Inglés Clasificación: 428.0071 Resumen: Contiene: Presentaciones. Comidas y bebidas. Organizando actividades. De viaje. Paseos y visitas. Alojamiento. De compras. Trabajo y estudio. La salud. En casa. Servicios. Recreación y vida social Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7219 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 6747 428.0071 WigI Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible The development of meta-cognitive learning strategies during an intensive English course for English as Foreign Language (EFL) teachers. A Description of English Learning during the course / Menjívar Castaneda, Rosa Clara / Universidad Casa Grande. Facultad de Ecología Humana, Educación y Desarrollo (2014)
Título : The development of meta-cognitive learning strategies during an intensive English course for English as Foreign Language (EFL) teachers. A Description of English Learning during the course : Trabajo Final para la obtención de Título de Licenciado en Ciencias de la Educación, con mención en Inglés. Tipo de documento: documento electrónico Autores: Menjívar Castaneda, Rosa Clara, Autor ; Wigby de Nieto, Karen (Profesor Guía) Editorial: Universidad Casa Grande. Facultad de Ecología Humana, Educación y Desarrollo Fecha de publicación: 2014 Número de páginas: 105 p. Dimensiones: Digital Idioma : Español Palabras clave: Enseñanza
Inglés
Tesis de Investigación
Universidad Casa GrandeClasificación: INV 2014 Resumen: This paper describes the English learned based on the results of a quantitative study of English learning during an intensive (90 hours) ten week English course aimed at helping public school English teachers reach high elementary proficiency level according to the Common European Framework of Reference (CEFR Level A2). The course was offered by the Universidad Casa Grande (UCG) in Guayaquil, Ecuador from July-September 2012. The quantitative data collected included pre and post test results for English proficiency measured by the Secondary Level English Proficiency (SLEP) test a norm referenced test, and post results of the Cambridge “English Unlimited” program achievement test, a criterion referenced test, based on course content. The post results of the two instruments were compared. Also the language items of the achievement test and the public school English book Our World through English (OWTE) were analyzed and compared since there was not a pre achievement test and the book was identified as primary source of prior English knowledge for the learners-teachers. The SLEP results did not help to describe learning because they did not show a significant variation between pre and post results. Even though the general goal of the course, to achieve CEF A2 level was not achieved, the English learned on the other hand was identified by the analysis of achievement test language items in contrast with the analysis of OWTE. En línea: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/564/1/Tesis840MENd.pd [...] Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=23154 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 Tesis840 UCG 840 MENd INV 2014 Tesis Biblioteca Tesis Tesis CD Disponible Theories in second language acquisition: an introduction / VanPatten, Bill / New York : Routledge/Taylor y Francis Group (2015)
Título : Theories in second language acquisition: an introduction Tipo de documento: texto impreso Autores: VanPatten, Bill, Editor científico ; Williams, Jessica, Editor científico Editorial: New York : Routledge/Taylor y Francis Group Fecha de publicación: 2015 Número de páginas: 293 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-415-82420-0 Precio: $50.30 Idioma : Inglés Palabras clave: Inglés
LingüísticaClasificación: 428 Nota de contenido: Theories in Second Language Acquisition surveys the major theoretical approaches currently used in second language acquisition (SLA) research, providing a systematic and coherent presentation in a single source. Each chapter follows a consistent chapter model constructed around the same set of questions, including "What is the Theory?" "What are the major constructs?" "What counts as evidence?" "What are the common misunderstandings about the theory?" The answers to these questions are written at a basic level by a leading expert in the respective theoretical model. As a result, the volume as a whole presents complex ideas in an accessible manner. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=24868 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 16.189 UCG 428 VANt 16.189 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible