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Autor Michael A. Belch |
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Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. / George Belch / Boston : McGraw-Hill (1998)
Título : Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. Tipo de documento: texto impreso Autores: George Belch, Autor ; Michael A. Belch, Autor Mención de edición: 4a ed Editorial: Boston : McGraw-Hill Fecha de publicación: 1998 Materias: 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
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0547 - PUBLICIDADNúmero de páginas: 762 p. Il.: il. Dimensiones: 28 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-256-21899-2 Precio: US$. 85,70 Palabras clave: Publicidad - Promoción
Publicidad Marketing y ComunicaciónClasificación: 659.1 Nota de contenido: the role of IMC in marketing. Integrated marketing program situation analysis. Analysing the communication process. Objectives and budgeting for integrated marketing communicatiosns programs. Developing the integrated marketing communications program. Monitoring, evaluation, and control. Special topics and perspectives... Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1975 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 16.392 UCG 659.1 BELa 16.392 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible 1983 UCG 659.1 BELa 1983 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Introduction to advertising y promotion: an integrated marketing communications perspectives. / George E. Belch / Chicago : Irwin (1995)
Título : Introduction to advertising y promotion: an integrated marketing communications perspectives. Tipo de documento: texto impreso Autores: George E. Belch, Autor ; Michael A. Belch, Autor Mención de edición: 3a ed Editorial: Chicago : Irwin Fecha de publicación: 1995 Colección: Marketing Materias: 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
0366 - TALLER DE CAMPAÑA PUBLICITARIA
0452 - ADVERTISING MANAGEMENT
0547 - PUBLICIDADNúmero de páginas: 762 p. Il.: il. Dimensiones: 27 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-256-13696-8 Precio: US$. 3,30 Nota general: Glosary of advertising and promotion terms. Palabras clave: Publicidad - Estrategias Clasificación: 659.1 Resumen: Contents: An introduction to advertising and promotion, the role of advertising and promotion in the marketing process, organizing for advertising and promotion, the role of ad agencies and other marketing communication organizations , perspectives on consumer behavior, markewt segmentation and positioning, the communications process, source message, and channel factors, determining advertising and promotional objetives, the advertising and promotions budget... Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1974 Reserva
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