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Introduction to advertising y promotion: an integrated marketing communications perspectives. / George E. Belch / Chicago : Irwin (1995)
Título : Introduction to advertising y promotion: an integrated marketing communications perspectives. Tipo de documento: texto impreso Autores: George E. Belch, Autor ; Michael A. Belch, Autor Mención de edición: 3a ed Editorial: Chicago : Irwin Fecha de publicación: 1995 Colección: Marketing Materias: 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
0366 - TALLER DE CAMPAÑA PUBLICITARIA
0452 - ADVERTISING MANAGEMENT
0547 - PUBLICIDADNúmero de páginas: 762 p. Il.: il. Dimensiones: 27 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-256-13696-8 Precio: US$. 3,30 Nota general: Glosary of advertising and promotion terms. Palabras clave: Publicidad - Estrategias Clasificación: 659.1 Resumen: Contents: An introduction to advertising and promotion, the role of advertising and promotion in the marketing process, organizing for advertising and promotion, the role of ad agencies and other marketing communication organizations , perspectives on consumer behavior, markewt segmentation and positioning, the communications process, source message, and channel factors, determining advertising and promotional objetives, the advertising and promotions budget... Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1974 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 1982 UCG 659.1 BELi 1982 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible