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Autor Lisa Fortini - Campbell |
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Hitting the sweet spot: how consumer insights can inspire better marketing and advertising / Lisa Fortini - Campbell / Chicago : s/e (1991)
Título : Hitting the sweet spot: how consumer insights can inspire better marketing and advertising Tipo de documento: texto impreso Autores: Lisa Fortini - Campbell, Autor Editorial: Chicago : s/e Fecha de publicación: 1991 Materias: 0452 - ADVERTISING MANAGEMENT Número de páginas: 248 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-9621415-2-2 Precio: US$. 3,00 Palabras clave: Marketing - Consumo Clasificación: 658.834 Resumen: The need for for consumer insight, how this book can help you, ehy hitting the sweet spot works, you already know more than you think, breakthrough advertising, the art of persuasion-using what you already know Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3192 Reserva
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Título : Hitting the sweet spot -workbook Tipo de documento: texto impreso Autores: Lisa Fortini - Campbell, Autor Mención de edición: 2a ed Editorial: Chicago : Copy Workshop Fecha de publicación: 1992 Número de páginas: 246 p. Il.: il. byn Dimensiones: 24 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-9621415-2-2 Precio: US$. 5,00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Publicidad Clasificación: 658.834 Resumen: Sus temas principales son: Sec .The sweet sport. Why hitting the sweet spot works. you already know more than you think. Sec 2- How to find the sweet spot, learn to read yourself. Laying the foundation. Sec 3- Form insight to inspiration Mapping out perceptions. Segmenting people. Sec 4- Consumer insight at work, The account planning revolution. The role of the account planner. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=323 Reserva
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