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Copy Workshop
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Hitting the sweet spot -workbook / Lisa Fortini - Campbell / Chicago : Copy Workshop (1992)
Título : Hitting the sweet spot -workbook Tipo de documento: texto impreso Autores: Lisa Fortini - Campbell, Autor Mención de edición: 2a ed Editorial: Chicago : Copy Workshop Fecha de publicación: 1992 Número de páginas: 246 p. Il.: il. byn Dimensiones: 24 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-9621415-2-2 Precio: US$. 5,00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Publicidad Clasificación: 658.834 Resumen: Sus temas principales son: Sec .The sweet sport. Why hitting the sweet spot works. you already know more than you think. Sec 2- How to find the sweet spot, learn to read yourself. Laying the foundation. Sec 3- Form insight to inspiration Mapping out perceptions. Segmenting people. Sec 4- Consumer insight at work, The account planning revolution. The role of the account planner. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=323 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 323 UCG 658.834 FORh 323 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Creative insight: the researchers art finding hidden needs for new products and new brand positionings / Jeffrey F. Durgee / Chicago : Copy Workshop (2005)
Título : Creative insight: the researchers art finding hidden needs for new products and new brand positionings Tipo de documento: texto impreso Autores: Jeffrey F. Durgee, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Chicago : Copy Workshop Fecha de publicación: 2005 Número de páginas: 231 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-1-887229-26-5 Precio: US$. 15,00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Marketing - Canales de Distribución Clasificación: 658.84 Resumen: ISus temas principales Speaking of unspoken needs, who to interview,howmany,when where ,and how, needs and meanings , the self, usage behavior, histories as sources of product meaning and needs, final troghts, methods, analysis, and making marketing recomendations Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=5032 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 4938 UCG 658.84 DURc 4938 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible