A partir de esta página puede:
category
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Materias
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Developing advertising with qualitative markert research / Judith Wardle / California : Sage Publications (2003)
Título : Developing advertising with qualitative markert research Tipo de documento: texto impreso Autores: Judith Wardle, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: California : Sage Publications Fecha de publicación: 2003 Materias: 0452 - ADVERTISING MANAGEMENT Número de páginas: 135 p. V. 6 Dimensiones: 23.5 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7619-7272-3 Precio: US$. 35.00 Palabras clave: Investigación Marketing Clasificación: 001.42 War D Resumen: Why Qualitative research, what is advertising, how advertising works, the planning process and the role of research, the research process: from briefing to fielwork, from analysis and interpretation to presentation, representations of the advertising, the politics of advertising research, international advertising research Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=5542 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 4427 001.42 Ward Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible