A partir de esta página puede:
publisher
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información de la editorial
Sage Publications
localizada en :
California
Colecciones adjuntas :
|
Documentos disponibles de esta editorial
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Message effects in communication science / James Bradac / California : Sage Publications (1986)
Título : Message effects in communication science Tipo de documento: texto impreso Autores: James Bradac, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: California : Sage Publications Fecha de publicación: 1986 Número de páginas: 320 p. Dimensiones: 22 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-8039-3225-8 Precio: US$. 15.00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Análisis de Contenido
Comunicación
Medios de ComunicaciónClasificación: 302.23 Resumen: This books contains and introduction by John Waite Bowers and carries on subjetcs and topics such as: Message effects. Methodological Issues in the study of message effects, goals, plans and discourse comprehensions, message and persuasive effects, television commercials as mass media messages, violent media. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=132 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 132 UCG 302.23 BRAm 132 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Survey research methods / Floyd J. Fowler / California : Sage Publications (1986)
Título : Survey research methods Otro título : CAJA 14 Tipo de documento: texto impreso Autores: Floyd J. Fowler, Autor Mención de edición: 4a ed Editorial: California : Sage Publications Fecha de publicación: 1986 Colección: Applied social reserach methods texts Número de páginas: 159 p. Vol. 1 Dimensiones: 22 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-8039-2347-8 Precio: US$ 5,00 Nota general: Biografía p.159 Palabras clave: Investigación - Métodos
Métodos - InvestigaciónClasificación: 001.422 Resumen: This book is about standards and practical procedures for surveys designed to provide statistical descriptions of people by asking questions, usually of a sample. Surveys meld sempling,questión design, and interviewing methodologies. Those who want to collect, analyze, on read about survey data will learn how details of each aspect of a survey can affect its precision, accuracy, and credibility Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1583 Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado ningún ejemplar Basic contentanalysis / Robert Philip Weber / California : Sage Publications (1990)
Título : Basic contentanalysis Otro título : CAJA 12 Tipo de documento: texto impreso Autores: Robert Philip Weber, Autor Mención de edición: 2a ed Editorial: California : Sage Publications Fecha de publicación: 1990 Colección: Quantitative applications in the social sciences num. 49 Número de páginas: 97 p. Dimensiones: 21 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-8039-3863-2 Precio: US$ 5,00 Nota general: Appendix p.80-82 notes p.82-88 references p.89-95 Palabras clave: Investigación - Técnica Clasificación: 001.422 Resumen: Content anallysis is a reseaarch method that uses a set of procedures to make valid infferences fom text. These inferences are about the messege. The rules of this inferential process vary with the theoretical and substantive interests of thr investigator, and aare discussed in later chapters. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1584 Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado ningún ejemplar Job Satisfaction: application, assessment, cause, and consequences / Paul E. Spector / California : Sage Publications (1997)
Título : Job Satisfaction: application, assessment, cause, and consequences Tipo de documento: texto impreso Autores: Paul E. Spector, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: California : Sage Publications Fecha de publicación: 1997 Número de páginas: 96 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7619-8923-3 Precio: US$. 18,95 Nota general: Referencias p.77/Autor Index p. 88-92 Subject index p. 93-96 Palabras clave: Gestión de Recursos Humanos
Psicología del TrabajoClasificación: 158.7 Nota de contenido: The nature of job satisfaction. The assessment of job satisfaction. Kow people feel about work. Antecdents of job satisfaction. Potential effects of job satisfaction. Concluding remarks. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1734 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 1737 UCG 158.7 SPEj 1737 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Anayzing visual data / Michael S. Ball / California : Sage Publications (1992)
Título : Anayzing visual data Tipo de documento: texto impreso Autores: Michael S. Ball, Autor ; Gregory Smith, Autor Editorial: California : Sage Publications Fecha de publicación: 1992 Colección: Applied social reserach methods texts Número de páginas: 76 p. V. 24 Il.: il. Dimensiones: 21 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-8039-3434-4 Precio: US$. 10,00 Palabras clave: Photographs
Social SciencesClasificación: 001.4 Resumen: Contents: 1.the use of photographs in a discipline of words. 2. analyzing the content of visual representations. 3. symbolist and structuralist analyses of visual experience. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1980 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 1988 UCG 001.4 BALa 1988 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Human development in cultural context: a third world perspective / A. Bame Nsamenang / California : Sage Publications (1992)
PermalinkFamily theories / James M White / California : Sage Publications (2002)
PermalinkThe family in global perspective: a gendered journey / Elaine Laine Leeder Leeder / California : Sage Publications (2004)
PermalinkFamily theories / David Klein / California : Sage Publications (1996)
PermalinkHandbook of contemporary families: considering the past, contemplating the future / Marilyn Coleman / California : Sage Publications (2004)
PermalinkFamily theories / James White / California : Sage Publications (2002)
PermalinkDelivering results in qualitative markert research / Geraldine Lillis / California : Sage Publications (2003)
PermalinkDeveloping advertising with qualitative markert research / Judith Wardle / California : Sage Publications (2003)
PermalinkDeveloping brands with qualitative markert research / Jon Chandler / California : Sage Publications (2003)
PermalinkAnalysis and interpretation in qualitative market research / Gill Ereaut / California : Sage Publications (2003)
Permalink