A partir de esta página puede:
publisher
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información de la editorial
Harvard Education Press
localizada en :
Cambridge
|
Documentos disponibles de esta editorial
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Data Wise: a step-by-step guide to using assessment results to improve teaching and learning / Kathryn Parker / Cambridge : Harvard Education Press (2005)
Título : Data Wise: a step-by-step guide to using assessment results to improve teaching and learning Tipo de documento: texto impreso Autores: Kathryn Parker, Autor ; City, Elizabeth, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Cambridge : Harvard Education Press Fecha de publicación: 2005 Número de páginas: 212 p. Dimensiones: 24 cm ISBN/ISSN/DL: 1-891 792-6739 Precio: $ 29,95 Nota general: Include appendix Palabras clave: Enseñanza - Profesor Clasificación: 371.102 Resumen: Contents: Organizing for collaborative work,building assessment literacy, creating a data overview, digging into data,examining instruction, developing an action plan, planning to assess progress, acting and assessing, roles for the district central office. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4312 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5659 UCG 371.102 PARd 5659 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Online professional development for teachers: emerging models and methods / Chris Dede / Cambridge : Harvard Education Press (2006)
Título : Online professional development for teachers: emerging models and methods Tipo de documento: texto impreso Autores: Chris Dede, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Cambridge : Harvard Education Press Fecha de publicación: 2006 Número de páginas: 296 p. Dimensiones: 24 cm ISBN/ISSN/DL: 978-1-891792-73-1 Precio: $ 19,95 Nota general: Include appendix Palabras clave: Métodos de Enseñanza Clasificación: 371.3 Resumen: Contents: The evolution of online teacher professional development,an overview of current findings from empirical research on online teacher professional development,edtech leaders online, piaget goes digital, PBS teacher line and concord consortium?s seeing math secondary. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4314 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5658 UCG 371.3 DEDo 5658 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Recruting,retaining and supporting highly qualified teachers / Caroline Chauncey / Cambridge : Harvard Education Press (2005)
Título : Recruting,retaining and supporting highly qualified teachers Tipo de documento: texto impreso Autores: Caroline Chauncey, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Cambridge : Harvard Education Press Fecha de publicación: 2005 Número de páginas: 147 p. Dimensiones: 18 cm ISBN/ISSN/DL: 978-1-891792-55-7 Precio: $ 29,95 Nota general: Include appendix Palabras clave: Educación Superior Clasificación: 370.71 Cha R Resumen: Contents: Teaching from a nation at risk to a profession at risk,mamas, don?t let your babies grow up to beteachers,arming new teachers with survival skills,landing the highly qualified teacher,nontraditional paths to teaching,taking care of novice teachers, Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4315 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5657 370.71 ChaR Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible School reform from the inside out: policy , practice and perfomance / Richard Elmore / Cambridge : Harvard Education Press (2005)
Título : School reform from the inside out: policy , practice and perfomance Tipo de documento: texto impreso Autores: Richard Elmore, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Cambridge : Harvard Education Press Fecha de publicación: 2005 Número de páginas: 273 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-1-891792-50-2 Precio: $ 29,95 Nota general: Include appendix Palabras clave: Educación - Administración Educativa Clasificación: 372.1 Resumen: Contents:Getting to scale with good educational practice,building a new strecture for school leadership,bridging gap between standards and achievement,when accountability knocks,will anyone answer,unwarranted intrusion,change and improvement in educational reform,doin the right thing,knowing the right thing to do. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4316 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5656 UCG 372.1 ELMs 5656 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible