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Autor Jaffe, Joseph |
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Life after the 30 - second spot: energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising / Jaffe, Joseph / New York : John Wiley and Sons, Inc. (2005)
Título : Life after the 30 - second spot: energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising Tipo de documento: texto impreso Autores: Jaffe, Joseph, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : John Wiley and Sons, Inc. Fecha de publicación: 2005 Materias: 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
0547 - PUBLICIDADNúmero de páginas: 284 p. Il.: il Dimensiones: 22.5 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-471-71837-6 Precio: $ 20.00 Idioma : Español Palabras clave: Publicidad Clasificación: 659.1 Nota de contenido: The nend of mass media. What's eating the 30 second commercial?. The solution: Re: think four fundamentals of marketing. Approaches that a re transforming the marketing and advertising games. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=23328 Reserva
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