A partir de esta página puede:
category
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Materias
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Advising and supporting teachers / Mick Randall / New York : Cambridge University Press (2001)
Título : Advising and supporting teachers Tipo de documento: texto impreso Autores: Mick Randall, Autor ; Thornton, Barbara, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : Cambridge University Press Fecha de publicación: 2001 Colección: Cambridge Teacher Trainig and Development Número de páginas: 286 p. Dimensiones: cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-63085-6 Precio: $71.92 Nota general: Includes bibliographical references and index Palabras clave: English Language Clasificación: 428.0071 Resumen: Contents: Contexts: when and why advisors advise. Learning to teach. The role of dialogue in learning to teach. Supervision and the theree-stage model of helping. Providing a framework: six category intervention analysis. Ways of talking to teachers. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4501 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5472 428.0071 RanA Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Fairness and validation in language assessment: selected papers from the 19th language testing research colloquium, Orlando, Florida / Antony Kunnan / New York : University of Cambridge Local Examinations Syndicate (2000)
Título : Fairness and validation in language assessment: selected papers from the 19th language testing research colloquium, Orlando, Florida Tipo de documento: texto impreso Autores: Antony Kunnan, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : University of Cambridge Local Examinations Syndicate Fecha de publicación: 2000 Colección: Studies in Language Testing Número de páginas: 298 p. ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-65874-4 Precio: $18.28 Nota general: Incluye referencias bibliográficas, índice de autores Palabras clave: English Language Clasificación: 428.0071 Resumen: Contents: Concept and context. Standards, criteria and bias. Validation: ratings and test development. Dilemas anad post modern test design Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4508 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5464 UCG 428.0071 KUNf 5464 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Getting the message: a reading course for schools teacher's book / Dermot Murphy / New York : Cambridge University Press (1995)
Título : Getting the message: a reading course for schools teacher's book Tipo de documento: texto impreso Autores: Dermot Murphy, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : Cambridge University Press Fecha de publicación: 1995 Número de páginas: 105 p. Dimensiones: 24 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-42298-7 Precio: US$. 15,00 Palabras clave: English Language
TeachingClasificación: 428.0071 Resumen: Este texto contiene los siguientes capítulos:This course and your students,the nature of reading,teaching reading in a foreign language, unit layout, what do you want to do with the money, ghosts, grub and adventure, space travel, all sorts of thing, fashion Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1737 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 1740 UCG 428.0071 MURg 1740 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible A Reading skills book / Elaine Kirn / México D. F : McGraw-Hill (1996)
Título : A Reading skills book Tipo de documento: texto impreso Autores: Elaine Kirn, Autor Mención de edición: 1a. ed Editorial: México D. F : McGraw-Hill Fecha de publicación: 1996 Número de páginas: 259 p. Dimensiones: 23cm ISBN/ISSN/DL: 978-970-10-1042-6 Precio: US$ 25,00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: English Language
TeachingClasificación: 428.0071 Resumen: Este texto contiene los siguientes capitulos: School life, experiencing nature, living to eat or eating to live, getting around the community, emergencies and strange experiences, healt, entertaiment and the media, social life Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1358 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 1361 UCG 428.0071 KIRa 1361 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Research perspectives on english for academic purposes / John Flowerdew / New York : Cambridge University Press (2001)
Título : Research perspectives on english for academic purposes Tipo de documento: texto impreso Autores: John Flowerdew, Autor ; Peacock, Matthew, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : Cambridge University Press Fecha de publicación: 2001 Colección: Applied Linguistics Número de páginas: 467 p. Dimensiones: cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-80518-6 Precio: $34.20 Nota general: Incluye referencia bibliográfica e índice Palabras clave: English Language Clasificación: 428.0071 Resumen: Contents: Issues en EAP: A preliminary perspective. Language use, language planning and EAP. EAP-related linguistic research: an intellectual history. Linguistic research and EAP pedagogy. International scientific english: the language of research scientists around the world. The english for academic purposes curriculum Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4500 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5471 428.0071 FloR Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Teach english: a traingng course for teachers / Adrian Doff / New York : Cambridge University Press (1988)
PermalinkTeach english: a training course for teachers / Adrian Doff / New York : Cambridge University Press (1988)
PermalinkTeach english: a training course for teachers / Adrian Doff / New York : The British Council (1994)
PermalinkTeaching practice handbook / Roger Gower / New York : Macmillan Heinemann (1995)
Permalink