A partir de esta página puede:
category
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Materias
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Cursos de extensión: tefl course. teaching english as a foreign language. módule 1. introduction to tefl / Peter Gravier / s/c : Universidad Casa Grande (2002)
Título : Cursos de extensión: tefl course. teaching english as a foreign language. módule 1. introduction to tefl Otro título : CAJA 5 Tipo de documento: texto impreso Autores: Peter Gravier, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: s/c : Universidad Casa Grande Fecha de publicación: 2002 Número de páginas: p?. irreg. Il.: il Dimensiones: 30 cm ISBN/ISSN/DL: s/n Precio: US$. 10,00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Inglés - Lengua Clasificación: 421 Resumen: Sus temas principales son: The practice of english language teaching. How to teach english. Teaching practice handbook Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2623 Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado ningún ejemplar Cursos de extensión: tefl course. teaching english as a foreign language. módule 2. introduction teaching reading, listening and vocabulary / Peter Gravier / Guayaquil : Universidad Casa Grande (2002)
Título : Cursos de extensión: tefl course. teaching english as a foreign language. módule 2. introduction teaching reading, listening and vocabulary Otro título : CAJA 5 Tipo de documento: texto impreso Autores: Peter Gravier, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Guayaquil : Universidad Casa Grande Fecha de publicación: 2002 Número de páginas: p?. irreg. Il.: il Dimensiones: 30 cm ISBN/ISSN/DL: s/n Precio: US$. 10,00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Inglés - Lengua Clasificación: 421 Resumen: Sus temas principales son: The practice of english language teaching. How to teach english. Teaching practice handbook Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2621 Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado ningún ejemplar Cursos de extensión: tefl course. teaching english as a foreign language. módule 3. introduction to teaching speaking, writing and grammar / Peter Gravier / Guayaquil : Universidad Casa Grande (2002)
Título : Cursos de extensión: tefl course. teaching english as a foreign language. módule 3. introduction to teaching speaking, writing and grammar Otro título : CAJA 5 Tipo de documento: texto impreso Autores: Peter Gravier, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Guayaquil : Universidad Casa Grande Fecha de publicación: 2002 Número de páginas: 83 p. Il.: il Dimensiones: 30 cm ISBN/ISSN/DL: ss/n Precio: US$. 5,00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Inglés - Lengua Clasificación: 421 Resumen: Sus temas principales son: The practice of english language teaching. How to teach english. Teaching practice handbook Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2622 Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado ningún ejemplar New interchange: teacher-training video manual / Kate Cory-Wright / New Yor : Cambridge University Press (2002)
Título : New interchange: teacher-training video manual Tipo de documento: texto impreso Autores: Kate Cory-Wright, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New Yor : Cambridge University Press Fecha de publicación: 2002 Número de páginas: 133 p. Dimensiones: 28 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-00489-3 Precio: US$. 10.00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Inglés - Lengua Clasificación: 428.0071 Resumen: Sus temas principales son: What are the aims of the program Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=5864 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 4105 UCG 428.0071 CORn 4105 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible To what extent will homogeneously grouped, basic level EFL students improve oral interaction with cooperative learning structures / Rivera Valencia, Adriana / Universidad Casa Grande. Facultad de Ecología Humana, Educación y Desarrollo (2008)
Título : To what extent will homogeneously grouped, basic level EFL students improve oral interaction with cooperative learning structures Tipo de documento: texto impreso Autores: Rivera Valencia, Adriana, Autor ; Guzmán de Torres, Irma, Tutor Editorial: Universidad Casa Grande. Facultad de Ecología Humana, Educación y Desarrollo Fecha de publicación: 2008 Número de páginas: 80p. , 29cm Palabras clave: Aprendizaje cooperativo
Educación Internacional
Inglés - Lengua
Tesis de InvestigaciónClasificación: INV 2008 Resumen: This study investigated the improvement of Oral Interaction of three homogeneous groups of four students each, the lowest level of all "Basic User". They were selected as volunteers by being exposed to Cooperative Learning Structures. They were from I Baccalaureate of a large co-educational Licea Naval High School in Guayaquil. At the beginning, a pre-test was administered to know the English proficiency level and to form homogeneous groups. The exploratory case study carry out through action research was used to assess the effects of cooperative learning structures and homogeneous groups in students' oral interaction. After six weeks the post-test was applied to measure students' oral interaction progress. During the intervention students gradually showed that communication flowed through homogeneous groups and cooperative learning structures. They had more students-student interaction because they were interested in having communication so they were not afraid of making mistakes. At the end of the post-test their interaction level improved 25% for the majority of the students in each group. They could interact in a simple way; maintain conversation by exchanging very short social exchanges. There were some students' testimonies during the intervention that showed favorable reactions to the intervention. En línea: https://drive.google.com/file/d/11onf4s7zng0aUmrYTsUrkNOX3pMIa9Iv/view?usp=shari [...] Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=20999 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 TESIS246 UCG 246 RIVt INV 2008 (Escaneada) Tesis Biblioteca Tesis TESIS Disponible