A partir de esta página puede:
author
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información del autor
Autor Farrell, Thomas S. C. |
Documentos disponibles escritos por este autor
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Language teacher research in the Americas / McGarrell, Hedy M. / Alexandría : TESOL (2007)
Título : Language teacher research in the Americas Tipo de documento: texto impreso Autores: McGarrell, Hedy M., Autor ; Farrell, Thomas S. C., Editor científico Editorial: Alexandría : TESOL Fecha de publicación: 2007 Colección: Language Teacher Research Series Número de páginas: 203 p. Dimensiones: 25.5 cm ISBN/ISSN/DL: 978-1-931185-42-4 Precio: $10.95 Idioma : Inglés Palabras clave: América
Enseñanza - InglésClasificación: 428.0071 Nota de contenido: Language teacher reseach in the Americas.- Understanding practices: Bridging the gap between. What teachers do and what studentes know (Colombia).- Revisiting peer review (canada).- Film in the ESL Classroom: Hearing the student´s voice (Canada).- ESL students as ethnographers: Examining academic interactions (United States).- Studying classroom practices and learner perceptions to improve test quality (Canada).- Listening to text and ESL Students: Facilitating low-frequency vocabulary acquisition incidentally (United State).- Promoting innovative practices through reflective collaboration (Brazil).- Mi and myself: Dual identity in Jamaican contact language speakers (Jamaica).- Local cultures, language politics, and service learnig in the TEFL certificate course (Ecuador).- Finding and leveraging vocabulary strengths while addressing needs (United States).- Are nonnative speakers really able to converse? (United States).- Learning how to learn: metacognitive strategy training with beginning EFL students (Costa Rica) Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=24865 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 16.186 UCG 428.0071 MCGl 16.186 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Practice teaching: a reflective approach / Jack C Richards / Cambridge University Press (2013)
Título : Practice teaching: a reflective approach Tipo de documento: texto impreso Autores: Jack C Richards, Autor ; Farrell, Thomas S. C., Autor Editorial: Cambridge University Press Fecha de publicación: 2013 Número de páginas: 185 p. ISBN/ISSN/DL: 978-0-521-18622-3 Idioma : Inglés Palabras clave: Enseñar Inglés - Profesores Clasificación: 428.007 Nota de contenido: 1.- Learning to teach through practice teaching. 2.- The nature of teacher learning. 3.- Understanding the teaching context. 4.- Working with your cooperating teacher. 5.- Planning your teaching. 6.- Teaching and effective language lesson. 7.- Classroom observation in teaching practice. 8.- Creating and effective classroom learning environment. 9.- Developing learner-centered teaching. 10.- Classroom discourse and communication. 11.- Exploring your own teaching. 12.- After teaching practice. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=24763 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 16.156 UCG 428.007 RICp 16.156 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Sociolinguistics and language teaching / Farrell, Thomas S. C. / TESOL International Association (2017)
Título : Sociolinguistics and language teaching Tipo de documento: documento electrónico Autores: Farrell, Thomas S. C., Autor Editorial: TESOL International Association Fecha de publicación: 2017 Número de páginas: 50 p. Dimensiones: Digital ISBN/ISSN/DL: 978-1-942799-98-6 Precio: $9.95 Idioma : Inglés Palabras clave: Aprendizaje
Enseñanza - InglésClasificación: 428.007 Nota de contenido: Sociolinguistics and Language Teaching.- Multilingualism.- Which English? Whose English?.- Language and Gender.- Identity in Language Learning and Teaching.- Language Planning.- Reflecting on Sociolinguistics and Language Teaching. En línea: https://drive.google.com/file/d/1JguoM4GNkEViHF7jg51wPFX8T70kh_92/view?usp=shari [...] Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=25328 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 16.468 UCG 428.007 FARs 16.468 Libro Biblioteca Digital Biblioteca Digital Disponible Teaching english as an international language / Fuad Selvi, Ali / Alexandría : TESOL (2013)
Título : Teaching english as an international language Tipo de documento: texto impreso Autores: Fuad Selvi, Ali, Autor ; Yazan, Bedrettin, Autor ; Farrell, Thomas S. C., Editor científico Editorial: Alexandría : TESOL Fecha de publicación: 2013 Colección: English Language Teacher Development Series Número de páginas: 42 p. Dimensiones: 25.5 cm ISBN/ISSN/DL: 978-1-931185-09-7 Precio: $14.95 Idioma : Inglés Palabras clave: Enseñanza - Inglés Clasificación: 428.0071 Nota de contenido: The global spread of english and the need for EIL pedagogy.- Methods and materials in EIl pedagogy.- Culture and identity in EIL pedagogy.- Assessment in EIL pedagogy. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=24863 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 16.184 UCG 428.0071 FUAt 16.184 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible