A partir de esta página puede:
author
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información del autor
Autor Kohli, Ajay K |
Documentos disponibles escritos por este autor
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Vol.73 Nº 1 - January. 2009 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
[número]
es un número de Journal of Marketing / Rust, Roland H. / University of Maryland: Robert H. Smith School of Business
Título : Vol.73 Nº 1 - January. 2009 - Journal of Marketing Tipo de documento: texto impreso Autores: Kohli, Ajay K, Editor comercial Fecha de publicación: 2009 Nota general: Chicago: American Marketing Association Idioma : Español Nota de contenido: Contiene: Radical innovation across nations: the preeminence of corporate culture. Product innovations, advertising, and stock returns.Pay what you want: A new participative pricing mechanism. Brand portfolio strategy and firm perfomance. Internet auction features as quality signals. Competing loyalty programs: impact of market saturation, market share, and category expandability. Inertial disruption: the impact of a new competitive entrant on online consumer search. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=bulletin_display&id=1400 [número]Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 PP02450 PP02450 Publicaciones periodicas Biblioteca Revistas Revistas Disponible Vol.73 Nº 2 - March. 2009 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
[número]
es un número de Journal of Marketing / Rust, Roland H. / University of Maryland: Robert H. Smith School of Business
Título : Vol.73 Nº 2 - March. 2009 - Journal of Marketing Tipo de documento: texto impreso Autores: Kohli, Ajay K, Editor comercial Fecha de publicación: 2009 Nota general: Chicago: American Marketing Association Idioma : Español Nota de contenido: Contiene: The role of hubs in the adoption process. Understanding the marketing department's influence within the firm. Social identity and the service-profit chain. Searching for experience on the web: an empirical examination of consumer bahavior for search and experience goods. Proactive postsales service: when and why does it pay off. The effect of superstar software on hardware sales in sistem markets. Demarketing, minorities, and national attachment. The role of leaders in internal marketing. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=bulletin_display&id=1401 [número]Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 PP02451 PP02451 Publicaciones periodicas Biblioteca Revistas Revistas Disponible Vol.73 Nº 3 - May. 2009 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
[número]
es un número de Journal of Marketing / Rust, Roland H. / University of Maryland: Robert H. Smith School of Business
Título : Vol.73 Nº 3 - May. 2009 - Journal of Marketing Tipo de documento: texto impreso Autores: Kohli, Ajay K, Editor comercial Fecha de publicación: 2009 Nota general: Chicago: American Marketing Association Idioma : Español Nota de contenido: Contiene: Marketing under uncertainty: The logic of an effectual approach. The role of within-brand and cross-brand communications in competitive growth. Are product returns a necessary evil. Antecedents and consequences. Brand experience: What is ti. How is it measureddoes it affect loyalty. The impact of counterfeiting on genuine-item consumers brand relationships. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=bulletin_display&id=1402 [número]Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 PP02461 PP02461 Publicaciones periodicas Biblioteca Revistas Revistas Disponible Vol.73 Nº 4 - Julio. 2009 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
[número]
es un número de Journal of Marketing / Rust, Roland H. / University of Maryland: Robert H. Smith School of Business
Título : Vol.73 Nº 4 - Julio. 2009 - Journal of Marketing Tipo de documento: texto impreso Autores: Kohli, Ajay K, Editor comercial Fecha de publicación: 2009 Nota general: Chicago: American Marketing Association Idioma : Español Nota de contenido: Contiene: Is marketing academia losing its way. Marketing of the life sciences: a new framework and research agenda for a nascent field. Distributor sharing of strategic information with suppliers. The worth of product placement in successful films: an event study analysis. Implementing the marketing concept at the employee-customer interface: the role of customer need knowledge. Are women more loyal customers than men? Gender differences in loyaltyto firms and individual service providers Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=bulletin_display&id=1403 [número]Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 PP02501 PP02501 Publicaciones periodicas Biblioteca Revistas Revistas Disponible Vol.73 Nº 5 - Septiembre. 2009 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
[número]
es un número de Journal of Marketing / Rust, Roland H. / University of Maryland: Robert H. Smith School of Business
Título : Vol.73 Nº 5 - Septiembre. 2009 - Journal of Marketing Tipo de documento: texto impreso Autores: Kohli, Ajay K, Editor comercial Fecha de publicación: 2009 Nota general: Chicago: American Marketing Association Idioma : Español Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=bulletin_display&id=1399 [número]Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 PP02527 PP02527 Publicaciones periodicas Biblioteca Revistas Revistas Disponible Vol.73 N0.6 - Noviembre 2009 (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
PermalinkVol.75 Nº 1 - Enero. 2011 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
PermalinkVol.75 Nº 2 - Marzo. 2011 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
PermalinkVol.75 Nº 3 - Mayo. 2011 - Journal of Marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
PermalinkVol.75 Nº 4 - Bimensual. Julio. 2011 - Journal ofd marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
PermalinkVol.75 Nº 5 - Bimensual. Septiembre. 2008 - Journal of marketing (Número de Journal of Marketing) / Kohli, Ajay K
Permalink