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Autor Stephen Ansolabehere |
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The media game: american politics in the televisión age / Stephen Ansolabehere / New york : Macmillan publishing company (1993)
Título : The media game: american politics in the televisión age Otro título : CAJA 8 Tipo de documento: texto impreso Autores: Stephen Ansolabehere, Autor ; Roy Behr, Autor Editorial: New york : Macmillan publishing company Fecha de publicación: 1993 Número de páginas: 248 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-02-359965-1 Precio: US$. 10,00 Palabras clave: Medios de Comunicación Clasificación: 302.2345 Resumen: Contents: part 1. the news media, part. 2.- the rise of broadcasting, part. 3.- getting the news, part. 4.- campaigning on television, part. 5.- new styles of governing, part. 6.- the evolution of media efects research, part. 7.- the multiple effects of television on public opinion, part. 8.- the consequences of political campaigns, 9.- public opinion and the power to govern, part. 10.- the media as educator, part. 11.- the media as monitor. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3463 Reserva
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