A partir de esta página puede:
category
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Materias
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Exceptional lives: special education in today's schools / Ann Turnbull / New Jersey : Pearson (2007)
Título : Exceptional lives: special education in today's schools Tipo de documento: texto impreso Autores: Ann Turnbull, Autor Mención de edición: 5a. ed Editorial: New Jersey : Pearson Fecha de publicación: 2007 Materias: 0528 - FUNDAMENTOS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL Número de páginas: 491 p. Il.: il. Dimensiones: 27 cm Material de acompañamiento: 1 cd ISBN/ISSN/DL: 978-0-13-170869-3 Precio: $ 20.00 Nota general: Includes bibliographical references and index Palabras clave: Educación Especial - Educación Clasificación: 371.9073 Resumen: Contents: Overview of today's special education. Ensuring progress in the general curriculum through universal design for learning and inclusion. Today's multicultural, bilingual, and diverse schools. Today's families and their partnerships with professionals. Understanding students with learning disabilities. Understanding students with emotional or behavioral disorders Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7417 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 6551 UCG 371.9073 TURe 6551 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Special Education for a new century / Lauren Katzman / Harvard Educational Review (2005)
Título : Special Education for a new century Tipo de documento: texto impreso Autores: Lauren Katzman, Autor ; Gandhi, Allison Gruner, Autor ; Harbour, Wendy, Autor ; LaRock, J.D., Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Harvard Educational Review Fecha de publicación: 2005 Materias: 0528 - FUNDAMENTOS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL Número de páginas: 298p. Dimensiones: 25m ISBN/ISSN/DL: 978-0-916690-44-1 Precio: $ 22.00 Nota general: Incluye Bibliografía Palabras clave: Educación Especial - Educación Clasificación: 371.9 Kat S Resumen: Eliminating ableism in Education. The Deaf as a Linguistic Minority: Educational Considerations. Citizenship for All in the Liuterate Community: An Ethnography of young children with significant disabilities in inclusive early childhood settings.Special Education's Changing identity: paradoxes and dilemmas in views of culture and space. The silenced dialogue: power and pedagogy in educating other people's children. Empowering minority students: a framework for intervention. Beyond special education: Toward a Quality system for all students. The special education paradox: equity as the way of excellence. Complexity, Accountability, and school improvement Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4718 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5254 371.9 KatS Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible