A partir de esta página puede:
category
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Materias
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
How colleges work: the cybernetics of academic organization and leadership / Robert Birnbaum / San Francisco : Jossey- Bass (1988)
Título : How colleges work: the cybernetics of academic organization and leadership Tipo de documento: texto impreso Autores: Robert Birnbaum, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: San Francisco : Jossey- Bass Fecha de publicación: 1988 Número de páginas: 253 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-1-55542-126-7 Precio: US$. 25.00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Educación Superior - Universidad Clasificación: 378.73 Resumen: Sus temas principales son: Understanding colleges and universities as organizations, problems of governance, management,and leadership in acdemic institutions, thinking in sistems and circles: the structure and dynamics of academic organizations,making decisions and making sense: the administrators role, the collegial institution: sharing power and values in a community of equals, the bureaucratic institution: rationalizin Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=5824 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 4145 UCG 378.73 BIRh 4145 Libro Biblioteca Libros LIBROS En préstamo hasta 10/06/2014 Improving the environment for learning: academic leaders talk about what works / Janet Donald / San Francisco : Jossey-bass publishers (1997)
Título : Improving the environment for learning: academic leaders talk about what works Tipo de documento: texto impreso Autores: Janet Donald, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: San Francisco : Jossey-bass publishers Fecha de publicación: 1997 Colección: Education Número de páginas: 269 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7879-0832-4 Precio: US$. 34.00 Nota general: Incluye bibliografía Palabras clave: Educación Superior - Universidad Clasificación: 378.1 Resumen: Este libro contiene los siguientes capítulos: frameworks for improving learning. the role of the disciplines in the quality of learning. student selection and acess. fostering students motivation for learning. improving instruction by focusing on learning. providing institutional support for the improvement of teaching. using assessment to define tasks and measure learning. faculty responsabilities. Insstitutional assessment Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2888 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 2946 UCG 378.1 DONi 2946 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible