A partir de esta página puede:
publisher
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información de la editorial
Houghton miffin company
localizada en :
Boston
|
Documentos disponibles de esta editorial
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Media today: an introduction to mass communication / Joseph Turow / Boston : Houghton miffin company (1999)
Título : Media today: an introduction to mass communication Tipo de documento: texto impreso Autores: Joseph Turow, Autor Editorial: Boston : Houghton miffin company Fecha de publicación: 1999 Número de páginas: 490 p. Il.: il. Dimensiones: 25 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-395-87077-8 Precio: US$. 15.00 Palabras clave: Comunicación de Masas Clasificación: 302.23 Resumen: Contents: part 1.- understanding mass media. C 1.- understanding mass media: why should we care? C 2.- Making sense of the media business. C 3.- government regulation, self - regulation. part 2.- the print media. C 4.- the print media: from past to present. C 5.- the book industry. C 6.- the newspaper industry. C 7.- the magazine industry. part 3.- the electronic media. part 4.- advertising and public relations. part 5.- conglomerates and cross - media activities. part 6. mass media issues and effects. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3390 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 2442 UCG 302.23 TURm 2442 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible