Buscar


Empezar una nueva busqueda
Agregar filtros:

Usa filtros para refinar los resultados.


Resultados 1151-1160 de 4955.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2019Improving the revising stage when writing through collaborative work on EFL studentsBustamante Ruiz, Sandra Priscilla
abr-2019Peer-Feedback to Student-Created Videos to Improve Oral SkillsYépez Jouvin, Gerald Alberto
abr-2019Improving writing through collaboration facilitated by Google DocsÁlvarez Llerena, Carlos Lenin
abr-2019Implementing the writing process through the collaborative use of padletMoreira Olives, Helen Gabriela
19-may-2019Improving Speaking Fluency and Self Confidence through Timed Monologue Recordings in Beginner EFL StudentsSánchez Vaca, Sandra Vanessa
jun-2019Facilitating Self-Regulation by Mobile Devices to Improve Speaking Skills in a Post Baccalaureate Technical SchoolOntaneda Rea, Mónica de Lourdes
jun-2019Using Recorded Short Stories to Improve Listening for Details in Seventh Grade EFL Students.Pinto Sánchez, Yazmín Lisseth
jun-2019Classifying Parts of the Speech to Improve Reading Comprehension in EFL University LearnersContreras Jordán, Rosa Marianella
2017El modelo de aprendizaje activo en la materia Física B como estrategia para mejorar el rendimiento académico de los estudiantes de ingenierías de la ESPOL. Un caso de estudioRodríguez Aroca, María de los Ángeles
dic-2018Sistematización del desarrollo de un plan de financiamiento y el levantamiento de auspicios para implementación y ejecución de las actividades vinculadas al proyecto Zoom 2018.Cuesta Ávila, Génesis Michelle