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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorLinares León, Denisse Pamela-
dc.date.accessioned2015-12-14T19:20:45Z-
dc.date.available2015-12-14T19:20:45Z-
dc.date.issued2016-01-
dc.identifier.citationLinares León, Denisse Pamela (2016). Informe de elaboración de brief para ejecución de intervención de objeto. Trabajo final para la obtención del Título Licenciado en Comunicación Social, con mención en Marketing y Gestión Empresarial. Universidad Casa Grande. Facultad de Comunicación Mónica Herrera, Guayaquil. 102 p.es_EC
dc.identifier.urihttp://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/675-
dc.description.abstractOne of the most frequently mentioned problems worldwide is the lack of hunger that occurs in countries, where it is deployed not only in countries that are developing but also in developed countries. Faced with this social complication, also they stumble upon the remaining food that most people made, where they decide not to donate but to discard. According to the Food and Agriculture Organization (FAO) "Lost only half of what is lost or wasted might be enough to feed the world" (FAO, 2015). Ecuador is one of the countries affected by this problem, according to the FAO, 15% of the population in Guayaquil suffers from hunger. Due to the analysis of this situation, Banco de Alimentos Diakonía was created by having support of different companies of Guayaquil like: Kellogg's, Unilever Andina Ecuador, Supermaxi, Pronaca, and Cervecería Nacional. This organization acts as an intermediary between food suppliers and foundations that are responsible for providing food to people who suffer from hunger. The objective of this project is to generate action plan from different areas of knowledge, so in that way we can contribute holistically solutions to Banco de Alimentos Diakonía through an internal and external study.es_EC
dc.formatapplication/pdfes_EC
dc.format.extent102 p.es_EC
dc.language.isospaes_EC
dc.publisherUniversidad Casa Grande. Facultad de Comunicación Mónica Herreraes_EC
dc.relation.ispartofseriesTesis;892-
dc.subjectBANCO DE ALIMENTOSes_EC
dc.subjectPAPes_EC
dc.subjectPOBREZAes_EC
dc.subjectESCASEZ DE ALIMENTOSes_EC
dc.subjectRESPONSABILIDAD SOCIALes_EC
dc.titleInforme de elaboración de brief para ejecución de intervención de objeto.es_EC
dc.typebachelorThesises_EC
dc.contributor.tutorAncín, Irene-
dc.contributor.tutorIllingworth, Adriana-
dc.description.cityGuayaquiles_EC
dc.description.degreeLicenciatura en Comunicación Social, con mención en Marketing y Gestión Empresariales_EC
dc.contributor.otheremailiancin@casagrande.edu.eces_EC
Aparece en las colecciones: Tesis - Comunicación Social Mención Marketing y Gestión

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