Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/4577
Título : | EFL Research Series for Teachers: Pedagogical Innovations Facilitated by ICT in the Classroom |
Autor: | Pérez Cascante, Lucila, coordinadora Ramírez Ávila, María Rossana, coordinadora |
Palabras clave : | LINGÜÍSTICA Y LENGUAS;ENSEÑANZA DEL INGLÉS |
Ciudad: | Guayaquil |
Fecha de publicación : | 2022 |
Editorial: | Universidad Casa Grande |
Resumen : | Practical Action Research for Improving EFL Presentations: Can Self-Assessment and Mobile Assisted Language Learning be Helpful?/ Matthew Nall.- Peer Feedback and its Effect on Speaking Skills Using Bubbly / María Cecilia Espinoza mendoza & Karen Elaine Wigby Cochran.- Collaboration for Enchancing Oral Accuracy / Fernando Oña Sandoval.- Exploring the Utility for Instructional Resources to Adress Pronunciation in Pre-Service English Teachers / Rodrigo Guerrero Segura & Karina Moreno Rodríguez.- Using Recorded Short Stories to Improve Listening for Details in Seventh Graders / Yazmín Lisseth Pinto Sánchez, María Rossana Ramírez Ávila, Tatiana Grabriela Pineda Guzmán & Lisseth Priscilla Cabanilla.- Extensive Reading to Enhance Reading Comprehension: An Action Research Sudy/ Carlos Felipe Santamaría Velasco, Kari Lynn Miller Bauer & Cristina Elizabeth Salazar paredes.- Scaffolding Strategies for Students: Improving Writing Skills in a Five-Paragraph-Essay Elaborations / Karina D. Izquierdo Zamora & María C. Quiñones Guilott.- Improving Students´Writting Through Collaboration: Facilitated by Goolgle Docs / Sandra Priscilla Bustamante Ruiz.- Improving Students´Writting Through Collaboration: Facilitated by Goolgle Docs/ Carlos Lenin Álvarez Llerena, Tatiana Cozzarelli Vasquez, Helen Gabriela Moreira Olives & Gerald Alberto Yepez Jouvin |
URI - Direccion electronica alterna: | https://issuu.com/casagrande55/docs/efl_digital_1_ |
Tipo: | Book |
Aparece en las colecciones: | Libros UCG |
Ficheros en este ítem:
No hay ficheros asociados a este ítem.
Este ítem está protegido por copyright original |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.