Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3971
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorAstudillo Vanegas, Geovanny Patricio-
dc.date.accessioned2023-04-13T20:34:56Z-
dc.date.available2023-04-13T20:34:56Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationAstudillo Vanegas, Geovanny Patricio. (2023). Perspectives of EFL Students in Writing: a descriptive study. Modality: Descriptive Study. Presented as Partial Fulfillment for the Degree of Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés. Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, Guayaquil. 28 p.es_EC
dc.identifier.urihttp://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3971-
dc.description.abstractThis research paper examines and describes the writing factors that have the greatest impact on EFL students. This descriptive-exploratory cross-sectional study involves 89 high school students aged 15-17 years. The method chosen for data collection was based on the use of a survey that contains a questionnaire of open and closed questions. The results showed that students have problems with writing due to the lack of vocabulary, limitations in grammar knowledge, the absence of interesting classes, and the difficulty with the organization of ideas. Also, collaborative writing allows students to interact, fosters discussions, improves grammar, and expands vocabulary. This research contributes with studies focused on the EFL field so that teachers can facilitate the acquisition of writing skills.es_EC
dc.formatapplication/pdfes_EC
dc.format.extent28 p.es_EC
dc.language.isoenges_EC
dc.publisherUniversidad Casa Grande. Departamento de Posgradoes_EC
dc.relation.ispartofseriesTesis;4066-
dc.subjectTESIS DE MAESTRÍAes_EC
dc.subjectWRITING PROCESSes_EC
dc.subjectCOLLABORATIVE WRITINGes_EC
dc.subjectSECONDARY SCHOOL STUDENTSes_EC
dc.titlePerspectives of EFL Students in Writing: a descriptive studyes_EC
dc.typemasterThesises_EC
dc.contributor.tutorRamírez Ávila, María Rossana-
dc.description.cityGuayaquiles_EC
dc.description.degreeMagíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Ingléses_EC
dc.contributor.otheremailmramirez@casagrande.edu.eces_EC
Aparece en las colecciones: Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Tesis4066ASTp.pdf554.42 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Tesis4066CLAU.pdf83.77 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está protegido por copyright original



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.