Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3947
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorRamírez Ávila, María Rossana-
dc.contributor.authorMontesdeoca Delgado, Eizer Fabián-
dc.date.accessioned2023-02-17T21:42:44Z-
dc.date.available2023-02-17T21:42:44Z-
dc.date.issued2023-01-
dc.identifier.citationMontesdeoca Delgado, Eizer Fabián (2023). Use of Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Virtual Classroom: Research Report. Presented as Partial Fulfillment for the Degree of Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés. Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, Guayaquil. 20 p.es_EC
dc.identifier.urihttp://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3947-
dc.descriptionThe innovation consisted of students applying peer-assessment to their speaking activities. They used Flipgrid application to upload their speaking activities; feedback and peer-assessment of their classmates were given through this way too. At the first part of the innovation the teacher focused on two steps. The first step of this innovation was the explanation of the rubrics, and the importance of how to apply it. It was very important that students handle the rubrics to assess their partners correctly. The second step was the explanation of peer-assessment, during the tasks developed, students learnt how to use this method. The innovation raised that students need to understand the correct process, how to give the feedback and how to correct their mistakes after receiving it.es_EC
dc.formatapplication/pdfes_EC
dc.format.extent20 p.es_EC
dc.language.isoenges_EC
dc.publisherUniversidad Casa Grande. Departamento de Posgradoes_EC
dc.relation.ispartofseriesTesis;4039-
dc.subjectTESIS DE MAESTRÍAes_EC
dc.subjectENSEÑANZA DE IDIOMAes_EC
dc.subjectHABILIDADES ORALESes_EC
dc.subjectEVALUACIÓN POR PARESes_EC
dc.subjectRÚBRICAes_EC
dc.titleUse of Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Virtual Classroom: Research Reportes_EC
dc.typemasterThesises_EC
dc.description.cityGuayaquiles_EC
dc.description.degreeMagíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Ingléses_EC
dc.contributor.otheremailmramirez@casagrande.edu.eces_EC
Aparece en las colecciones: Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Tesis4039MONu.pdf882.43 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Tesis4039CLAU.pdf143.49 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está protegido por copyright original



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.