Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3854
Título : | Boosting Students’ Speaking Skills through Peer-Assessment |
Autor: | Carriel Armijos, Daniel Francisco |
Tutor(es): | Ramírez Ávila, María Rossana |
Correo electronico de Director, Asesor, Colaborador, Coordinador de Tesis: | mramirez@casagrande.edu.ec |
Palabras clave : | TESIS DE MAESTRÍA;Peer-Assessment;BOOSTING STUDENTS’ SPEAKING SKILLS |
Ciudad: | Guayaquil |
Fecha de publicación : | dic-2022 |
Editorial: | Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado |
Citación : | Carriel Armijos, Daniel Francisco. (2022). Boosting Students’ Speaking Skills through Peer-Assessment. Modality: Research Report. Presented as Partial Fulfillment for the Degree of Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés. Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, Guayaquil. 14 p. |
Codigo Interno : | Tesis;3939 |
Abstract: | It is concluded that for the first question, the innovation works well for university students. As the research findings in this innovation prove the significance of peerassessment in promoting learners’ performance, it seems beneficial to incorporate it into EFL classes in general. At first, it was anticipated that this academic strategy would boost students´ speaking skills and subskills for university students in their second level. S2 also got 8 and in the end got 15 out of 15 itself giving full credit to the innovation being in this case applied for the Speaking improvement for A2 level students. Besides, this type of assessment would create stronger bonds with people with different cultural, religious backgrounds. All in all, it is concluded that the innovation project made a real change for the better. |
URI - Direccion electronica alterna: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3854 |
Tipo: | masterThesis |
Paginas: | 14 p. |
Grado Academico: | Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés |
Aparece en las colecciones: | Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Tesis3939CARb.pdf | 830.2 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir | |
Tesis3939CLAU.pdf | 115.6 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está protegido por copyright original |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.