Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3638
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorRamírez Ávila, María Rossana-
dc.contributor.authorGómez Márquez, Daniel Eduardo-
dc.date.accessioned2022-10-27T18:23:11Z-
dc.date.available2022-10-27T18:23:11Z-
dc.date.issued2022-08-
dc.identifier.citationThe Incidence of Self-Assessment Through Virtuality in the Learning of Writing: modality: Research Report. Presented as Partial Fulfillment for the Degree of Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés. Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, Guayaquil. 14 p.es_EC
dc.identifier.urihttp://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3638-
dc.description.abstractDue to the quarantine decreed by the central government and the suspension of face-to-face classes in the different schools in the country, the way of evaluating students changed in many ways. Education has been completely transformed with respect to the use of virtual tools to carry out the teaching-learning process. The Minister of Education Monserrat Creamer (2019), who stated that in Ecuador 3 out of 10 students have serious connectivity problems and do not have digital devices for their classes, in this situation the aforementioned determines that the use of WhatsApp will be the tool that would take center stage in this new modality of virtual education. The problem observed during the intervention was the lack of vocabulary at the time of forming sentences. they cannot elaborate a paragraph regarding any topic. the writing criteria is limited due to the ignorance of the grammar rules.es_EC
dc.formatapplication/pdfes_EC
dc.format.extent14 p.es_EC
dc.language.isoenges_EC
dc.publisherUniversidad Casa Grande. Departamento de Posgradoes_EC
dc.relation.ispartofseriesTesis;3749-
dc.subjectTESIS DE MAESTRÍAes_EC
dc.subjectENSEÑANZA DE IDIOMAes_EC
dc.subjectINGLÉSes_EC
dc.subjectAPRENDIZAJE VIRTUALes_EC
dc.subjectHABILIDADES DE ESCRITURAes_EC
dc.subjectAUTOEVALUACIÓNes_EC
dc.titleThe Incidence of Self-Assessment Through Virtuality in the Learning of Writing: modality: Research Reportes_EC
dc.typemasterThesises_EC
dc.description.cityGuayaquiles_EC
dc.description.degreeMagíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Ingléses_EC
dc.contributor.otheremailmramirez@casagrande.edu.eces_EC
Aparece en las colecciones: Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Tesis3749GOMi.pdf621.24 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Tesis3749CLÁU.pdf68.42 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está protegido por copyright original



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.