Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3638
Título : The Incidence of Self-Assessment Through Virtuality in the Learning of Writing: modality: Research Report
Autor: Gómez Márquez, Daniel Eduardo
Director(es): Ramírez Ávila, María Rossana
Correo electronico de Director, Asesor, Colaborador, Coordinador de Tesis: mramirez@casagrande.edu.ec
Palabras clave : TESIS DE MAESTRÍA;ENSEÑANZA DE IDIOMA;INGLÉS;APRENDIZAJE VIRTUAL;HABILIDADES DE ESCRITURA;AUTOEVALUACIÓN
Ciudad: Guayaquil
Fecha de publicación : ago-2022
Editorial: Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado
Citación : The Incidence of Self-Assessment Through Virtuality in the Learning of Writing: modality: Research Report. Presented as Partial Fulfillment for the Degree of Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés. Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, Guayaquil. 14 p.
Codigo Interno : Tesis;3749
Abstract: Due to the quarantine decreed by the central government and the suspension of face-to-face classes in the different schools in the country, the way of evaluating students changed in many ways. Education has been completely transformed with respect to the use of virtual tools to carry out the teaching-learning process. The Minister of Education Monserrat Creamer (2019), who stated that in Ecuador 3 out of 10 students have serious connectivity problems and do not have digital devices for their classes, in this situation the aforementioned determines that the use of WhatsApp will be the tool that would take center stage in this new modality of virtual education. The problem observed during the intervention was the lack of vocabulary at the time of forming sentences. they cannot elaborate a paragraph regarding any topic. the writing criteria is limited due to the ignorance of the grammar rules.
URI - Direccion electronica alterna: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3638
Tipo: masterThesis
Paginas: 14 p.
Grado Academico: Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés
Aparece en las colecciones: Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Tesis3749GOMi.pdf621.24 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Tesis3749CLÁU.pdf68.42 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está protegido por copyright original



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.