Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3339
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ramírez Ávila, María Rossana | - |
dc.contributor.author | Arellano Cristóbal, Cesia Negda | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-07T15:26:39Z | - |
dc.date.available | 2022-04-07T15:26:39Z | - |
dc.date.issued | 2022-03 | - |
dc.identifier.citation | Arellano Cristóbal, Cesia Negda (2022). The Effect of Students' Self-Assessment of their Recording to Improve Fluency. Presented as Partial Fulfillment for the Degree of Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés. Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, Guayaquil. 27 p. | es_EC |
dc.identifier.uri | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/3339 | - |
dc.description.abstract | For the development of this action research, this section describes the instruments and procedures used to collect, analyze, and interpret quantitative and qualitative data. Those aim to evidence to what extent learners could improve fluency by self-assessing the shadowing technique. The qualitative instrument consists of a semi-structured interview at which participants expressed their impressions of self-assessing their recordings along with this action research. Furthermore, pre and post-tests as statistical instruments contributed consistency to this research. In addition, a rubric helped to collect numeric results in this innovation. | es_EC |
dc.format | application/pdf | es_EC |
dc.format.extent | 27 p. | es_EC |
dc.language.iso | eng | es_EC |
dc.publisher | Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado | es_EC |
dc.relation.ispartofseries | Tesis;3501 | - |
dc.subject | TESIS DE MAESTRÍA | es_EC |
dc.subject | ENSEÑANZA DE INGLÉS | es_EC |
dc.subject | COMUNICACIÓN ORAL | es_EC |
dc.subject | AUTOEVALUACIÓN | es_EC |
dc.title | The Effect of Students' Self-Assessment of their Recording to Improve Fluency | es_EC |
dc.type | masterThesis | es_EC |
dc.description.city | Guayaquil | es_EC |
dc.description.degree | Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés | es_EC |
dc.contributor.otheremail | mramirez@casagrande.edu.ec | es_EC |
Aparece en las colecciones: | Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Tesis3501AREe.pdf | 654.47 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir | |
Tesis3501CLAU.pdf | 972.44 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está protegido por copyright original |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.