Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2692
Título : Peer Feedback of Digital Storytelling Facilitated by Steller to Improve Writing Skills
Autor: Bonifaz Aquino, Nathali Lizett
Tutor(es): Ramirez Avila, María Rossana
Correo electronico de Director, Asesor, Colaborador, Coordinador de Tesis: mramirez@casagrande.edu.ec
Palabras clave : TESIS DE MAESTRÍA;DIGITAL STORYTELLING;IMPROVE WRITING
Ciudad: Guayaquil
Fecha de publicación : feb-2021
Editorial: Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado
Citación : Bonifaz Aquino, Nathali Lizett. (2021). Peer Feedback of Digital Storytelling Facilitated by Steller to Improve Writing Skills. Presented as Partial Fulfillment for the Degree of Magister en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés. Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, Guayaquil. 19 p.
Codigo Interno : Tesis;2868
Abstract: Studies related to the use of peer feedback, storytelling, technology, and motivation in language learning have been made for many years. The following theoretical support is divided into five sections related to the variables of this innovation. Writing is a form of human communication. It is the visual form of the language (Rahmawati, 2017 as cited in Azmi & Abdul, 2019). Kellogg (2008) emphasized that learning how to write a coherent, useful text is a protracted and challenging effort of mental ability development. Additionally, writer needs to develop and manage ideas before transforming them into readable text and at the same time making sure the spelling, punctuation, grammar and others are correct (Yee & Kee, 2017 as cited in Azmi & Abdul, 2019)
URI - Direccion electronica alterna: http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2692
Tipo: masterThesis
Paginas: 19 p.
Grado Academico: Magíster en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés
Aparece en las colecciones: Tesis - Maestría en Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjeros con Mención en la Enseñanza de Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Tesis2868BONp.pdf476.89 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Tesis2868CLÁU.pdf475.07 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está protegido por copyright original



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.