Mostrando resultados 2406 a 2425 de 2492
< Anterior
Siguiente >
Fecha de publicación | Título | Autor(es) |
2019 | Tablero de vocales y consonantes para desarrollar la lecto - escritura en niños con necesidades educativas especiales de 5 años de edad | Villegas Pazmiño, Wendy |
abr-2020 | Task-based Language Teaching: Reducing Anxiety, and Improving Online Spoken Interaction | Pereddo Hidalgo, Lester Fennell |
jul-2017 | Teaching through English: An Ecuadorian University CLIL Experience | Bergmann Macías, María de Monserrat |
nov-2019 | La tecnología como herramienta para comprender el idioma inglés como segunda lengua en estudiantes de educación general básica preparatoria | Gonzaga Barreto, Irina |
nov-2019 | Técnicas grafo plásticas como medio para potenciar el desarrollo de la motricidad fina en niños de 3 a 4 años | Castillo López, Camila Alejandra |
2015 | The Click. Campamento de emprendimiento proyecto de aplicación profesional. | Hidrovo Flores, Rosa Isabel; Campoverde López, José Ignacio; Verduga Franco, María Soledad; Viteri Solines, Valentina Antonieta; Ortiz Marriott, María Valeria; Nowak Moreano, María de Lourdes; Reshuan Baquerizo, Estefania |
2016 | The Click. Campamento de InnovAcción | Rosado Cagua, María José; Jara Gutiérrez, Nicole Alexandra; Muñoz Cadena, Shirley Graciela; Pérez Endara, Alonso Stefano; Magües Argüello, José Alfonso; Martínez Herrera, María Belén |
sep-2017 | The Design and Development of an English Intermediate Level Online Course as a preparation for a Cambridge PET examination for EFL students | Velasco Castro, Hugo |
abr-2014 | The development of meta-cognitive learning strategies during an intensive English course for English as Foreign Language (EFL) teachers. A Description of English Learning during the course. | Menjívar Castaneda, Rosa Clara |
dic-2012 | The development of metacognitive learning strategies during an intensive English course for English as Foreign Language (EFL) teachers. | Quintana Mazzini, Samantha Nathaly |
abr-2019 | The use of online video-based forums for the improvement of suprasegmentals | Guerrero Segura, Rodrigo Antonio |
ene-2013 | The use of portfolios to introduce autonomy in a primary school setting | Velasco Castro, Viviana Jacqueline |
dic-2009 | The Use of Portfolios to Introduce Constructivist Teaching Practices in Primary English as a Foreign Language Classrooms | Wigby de Nieto, Karen |
dic-2016 | The Use of Poster Sessions to Develop Professionalism, Domain Five of the Ecuadorian National English Teachers’ Standards | Morales Jaramillo, María Verónica |
sep-2018 | The Use of Real Life Tasks to Enrich an EFL Course for Business Students | Velasco Castro, Viviana |
ene-2013 | El tiempo libre y de ocio como espacio de consumo para los “tweens” guayaquileños | Martínez Román, Diana Isabel |
oct-2016 | Timeline audiovisual para el archivo multimedial Jaime Roldós Aguilera. Investigación y puesta en marcha | Arboleda González, Teresa Elizabeth; Arosemena Plaza, Viviana María; Artieda Vega, Lenin Fernando; Chang Marquez, Teddy Christopher; Chang Marquez, Teddy Henry; Florsheim Tamayo, Ilfn Ollie |
dic-2011 | El Tipicón, Ecuadorian Gastronomic Guide | Pólit, Karla; Cevallos, Estefanía; Kusijanovic, Nicole; Uscocovich, Gabriela |
nov-2020 | Tipos de migrantes venezolanos residentes en Guayaquil del sector formal, según las motivaciones altruistas para el envío de remesas | García Echever, María Gabriela |
nov-2016 | Título del proyecto final: Memoria del proyecto de la generación de contenidos para el ‘Centro de Interpretación Virtual Cerro Paraíso’ | Álvarez León, Lila Mercedes |