Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Browse Items by:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
Repositorio Digital Universidad Casa Grande
Buscar por Autor Miller, Kari
Ir a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
o ingrese las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 4 a 12 de 12
< Anterior
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
may-2020
Extensive Reading to Enhance Reading Comprehension: An Action Research Study
Santamaría Velasco, Carlos Felipe
nov-2019
Implementing E-pals to Increase Vocabulary Knowledge in EFL Students
Astudillo Quiñonez, Miguel Alfredo
dic-2020
Improve Oral Interaction through Collaborative Activities
Ramos Cuadrado, Cristina Maricela
abr-2020
Improving Writing Skills through Peer Assessment
Tapia González, Juana Elena
dic-2020
Improving Writing Through Collaborative Learning and Google Docs
Galarza Pucha, Jairo Patricio
jun-2021
Music as an Influential Listening Factor for Improving Pronunciation in A1 Students
Cuenca Bermeo, Sofía Elizabeth
nov-2020
Preview, Question, Read, Summarize and Test (PQRST) Strategy to Improve Reading Comprehension of Short Texts in A1 Students
Chávez Moreno, Matilde Elizabeth
abr-2022
Task-Based Speaking Activities to Improve Fluency
López, Félix A.
dic-2009
The Use of Portfolios to Introduce Constructivist Teaching Practices in Primary English as a Foreign Language Classrooms
Wigby de Nieto, Karen