A partir de esta página puede:
publisher
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información de la editorial
|
Documentos disponibles de esta editorial
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Inquiry in action: teaching columbus / Avram Barlowe / New York : Teachers College Press (2005)
Título : Inquiry in action: teaching columbus Tipo de documento: texto impreso Autores: Avram Barlowe, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : Teachers College Press Fecha de publicación: 2005 Colección: Taecher to teacher Número de páginas: 61 p. Il.: il. Dimensiones: 22 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-8077-4687-5 Precio: $15.95 Nota general: Includes notes Palabras clave: Educación Superior Clasificación: 370.71 Resumen: Contents: Engaging students in history. Debate, discussion, and writing. Teaching columbus. Geography and columbus's predecessors. Assignments and activities: developing inquiry skills. Final paper and conclusion Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4324 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5648 UCG 370.71 BARi 5648 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Talk, talk, talk: discussion - based classrooms / Ann Cook / New York : Teachers College Press (2004)
Título : Talk, talk, talk: discussion - based classrooms Tipo de documento: texto impreso Autores: Ann Cook, Autor ; Tashlik, Phyllis, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : Teachers College Press Fecha de publicación: 2004 Colección: Taecher to teacher Número de páginas: 54 p. Dimensiones: 22 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-8077-4563-2 Precio: $11.95 Nota general: Includes appendix Palabras clave: Educación Superior Clasificación: 370.71 Resumen: Contents: What do we mean by discussion?. Why this film?. What is the difference between information - based and discussion - based teaching?. How are classes organized around discussion?. What techniques and tools develop and support discussion?. How can students be prepared for discussion?. How can teachers be prepared to lead discussion?. What are the particular difficulties of teaching a discuccion - based class? Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4325 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5646 UCG 370.71 COOt 5646 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible