A partir de esta página puede:
publisher
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información de la editorial
Pearson
localizada en :
New York
|
Documentos disponibles de esta editorial
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Program evaluation: alternative and practical guidelines / Jody Fitzpatrick / New York : Pearson (2004)
Título : Program evaluation: alternative and practical guidelines Tipo de documento: texto impreso Autores: Jody Fitzpatrick, Autor ; Sanders, James, Autor Mención de edición: 3a ed Editorial: New York : Pearson Fecha de publicación: 2004 Número de páginas: 555 p. Dimensiones: cm. ISBN/ISSN/DL: 978-0-321-07706-6 Precio: $110.80 Nota general: Includes bibliographical references and index Palabras clave: Educational Evaluation - United States Clasificación: 379.1 Resumen: Contents: Evaluation's basic purpose, udes, and conceptual distinctions. Origins and current trends in modern program evaluation. Alternative approaches to program evaluation.Practical guidelines for planning evaluations. Practical guidelines for conducting and using evaluations. Emerging and future settings for program evaluation Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4498 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5474 UCG 379.1 FITp 5474 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Cases for reflection and analysis for exceptional learners: introduction to special education / Daniel Hallahan / New York : Pearson (2006)
Título : Cases for reflection and analysis for exceptional learners: introduction to special education Tipo de documento: texto impreso Autores: Daniel Hallahan, Autor ; Kauffman, James, Autor Mención de edición: 10a. ed Editorial: New York : Pearson Fecha de publicación: 2006 Materias: 0528 - FUNDAMENTOS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL Número de páginas: 80 p. Dimensiones: 22 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-205-46619-1 Precio: $ 10.00 Palabras clave: Educación Especial Clasificación: 371.9 Resumen: Contents: Should I take Juanita Pope?. What do we do with Jim?. How did we miss Jack all these years?. More than LD. The red belt. Albert says what?. Least restrictive for whom?. The reelucant collaborator. Getting to know chase. Who will help Patrick. Praying for a Miracle. Filling Mr. K's shoes - not. Never give up Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7111 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 6855 371.9 HalC 6855 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Exceptional learners: an introduction to special education / Daniel Hallahan / New York : Pearson (2006)
Título : Exceptional learners: an introduction to special education Tipo de documento: texto impreso Autores: Daniel Hallahan, Autor ; Kauffman, James, Autor Mención de edición: 10a. ed Editorial: New York : Pearson Fecha de publicación: 2006 Materias: 0528 - FUNDAMENTOS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL Número de páginas: 216 p. Il.: il. Dimensiones: 27 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-205-46857-7 Precio: $ 20.00 Palabras clave: Educación Especial Clasificación: 371.9 Resumen: Contents: Exceptionality and special education. Current trends and Issues. Multicultural and bilingual aspects of special educatiion. Parents and families. Learners with mental retardation. Learners with learning disabilities. Attention deficit hyperativy disorder. Learners with emoitional os behavioral disorders. Learners with communication disorders. Learners who are deaf or hard of hearing. Learners with blindness or low vision. Learners with autism sprectrum disorders. Learners with low incidence, multiple, and severe disabilities. Learners with physical disabilities. Learners with special gifs and talents Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7233 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 6733 371.9 HalE Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Cases for reflection and analysis for exceptional learners: introduction to special education / Daniel Hallahan / New York : Pearson (2006)
Título : Cases for reflection and analysis for exceptional learners: introduction to special education Tipo de documento: texto impreso Autores: Daniel Hallahan, Autor ; Kauffman, James, Autor Mención de edición: 10a. ed Editorial: New York : Pearson Fecha de publicación: 2006 Materias: 0528 - FUNDAMENTOS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL Número de páginas: 80 p. Dimensiones: 22 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-205-46619-1 Precio: $ 10.00 Palabras clave: Educación Especial Clasificación: 371.9 Resumen: Contents: Should I take Juanita Pope?. What do we do with Jim?. How did we miss Jack all these years?. More than LD. The red belt. Albert says what?. Least restrictive for whom?. The reelucant collaborator. Getting to know chase. Who will help Patrick. Praying for a Miracle. Filling Mr. K's shoes - not. Never give up Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7299 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 6666 371.9 HalC Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Exceptional learners: an introduction to special education / Daniel Hallahan / New York : Pearson (2006)
Título : Exceptional learners: an introduction to special education Tipo de documento: texto impreso Autores: Daniel Hallahan, Autor ; Kauffman, James, Autor Mención de edición: 10a. ed Editorial: New York : Pearson Fecha de publicación: 2006 Materias: 0528 - FUNDAMENTOS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL Número de páginas: 609 p. Il.: il. Dimensiones: 27 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-205-44421-2 Precio: $ 20.00 Palabras clave: Educación Especial Clasificación: 371.9 Resumen: Contents: Exceptionality and special education. Current frends and issues. Multicultural and bilingual aspects of special education. Parents and families. Learners with mental retardation. Learners with learning disabilities. Learners with attention deficit hyperactivity disorder Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7301 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 6665 371.9 HalE Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Exceptional learners: an introduction to special education / Daniel Hallahan / New York : Pearson (2006)
PermalinkStrategies for teaching students with learning and behavior problems / Candace Bos / New York : Pearson (2006)
PermalinkComparative politics today: a world view / Gabriel Almond / New York : Pearson (2008)
Permalink