A partir de esta página puede:
publisher
Volver a la pantalla de inicio con las últimas noticias... |
Información de la editorial
|
Documentos disponibles de esta editorial
Hacer una sugerencia Refinar búsqueda
Managing technological change: strategies for college and university leaders / Tony Bates / San francisco : Jossey-bass (2000)
Título : Managing technological change: strategies for college and university leaders Tipo de documento: texto impreso Autores: Tony Bates, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: San francisco : Jossey-bass Fecha de publicación: 2000 Colección: Education tecnology Número de páginas: 235 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7879-4681-4 Precio: US$. 35.00 Nota general: Incluye bibliografía e índice Palabras clave: Educación
EstrategiasClasificación: 378.00285 Resumen: Contiene los siguientes capítulos: confronting the technology challenge in universities and colleges. leadership, vision, and planning in a post-fordist organization. planning and Managing courses and programs. technology infrastructure and student access Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2889 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 2945 UCG 378.00285 BATm 2945 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Powerful teacher education: lessons from exemplary programs / Darling-Hammond, Linda / San francisco : Jossey-bass (2006)
Título : Powerful teacher education: lessons from exemplary programs Tipo de documento: texto impreso Autores: Darling-Hammond, Linda, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: San francisco : Jossey-bass Fecha de publicación: 2006 Número de páginas: 419 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7879-7273-8 Precio: $32.00 Nota general: Incluye bibliografía Includes bibliographical references and index Palabras clave: Educación Superior Clasificación: 370.71 Resumen: Contents: Creating powerful teacher education. Why teacher education is important - and difficult. Addresing the dilemmas of teacher education. Conceptualizing the knowledge base for teching. Developing and assesing teaching: constructing performances of understanding. Constructing the clinical experience: the glue for powelful preparation. The double Helix of teaching. Educating for equity. Preparing teachers to reach all students. Transforming teacher education. Developing professional policy Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=4328 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 5644 UCG 370.71 DARp 5644 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Using active learning in college classes: a range of options for faculty / Tracey E. Sutherland / San francisco : Jossey-bass (1996)
Título : Using active learning in college classes: a range of options for faculty Tipo de documento: texto impreso Autores: Tracey E. Sutherland, Autor ; Bonwell, Charles C., Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: San francisco : Jossey-bass Fecha de publicación: 1996 Número de páginas: 101 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7879-9933-9 Precio: US$. 29.00 Palabras clave: Pedagogía - Evaluaciones educativas Clasificación: 379.154 Resumen: Sus temas principales son: 1.- The active learning continum chhsing activities to engage students in the classroom, 2.- Providing structure the critical element, 3.- Enhancing the lecture revitalizing a traditional format, 4.- Encouraging self-assessment writing as active learning, 5.- Using electronic tools to promote active learning, 6.- Cooperative learning making groupwork work, 7.- Emerging issues in the discussion of active learning Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=5761 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 4208 UCG 379.154 SUTu 4208 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible The teaching for understanding guide / Tina Blythe / San francisco : Jossey-bass (1998)
Título : The teaching for understanding guide Tipo de documento: texto impreso Autores: Tina Blythe, Autor Mención de edición: 1a ed. Editorial: San francisco : Jossey-bass Fecha de publicación: 1998 Número de páginas: 121 p. Il.: il. Dimensiones: 29 cm ISBN/ISSN/DL: 0-7978-0993-9 Precio: $20.00 Nota general: Proyecto Zero - Harvard Idioma : Inglés Palabras clave: Enseñanza- Estudio de casos Clasificación: 371.102 Nota de contenido: What this guide is. Understanding. The teaching for understanding framework. Generative topics. Understanding goals. Performances of understandings. Ongoing assessment. Tips and tools for planining and teaching. Teaching for understanding and other educational practices. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=13705 Reserva
Reservar este documento
Ejemplares
Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 12.832 371.102 BLYt Libro Biblioteca Libros LIBROS En préstamo hasta 16/06/2018