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Ogilvy on advertising / David Ogilvy / New York : Vintage Books (1983)
Título : Ogilvy on advertising Tipo de documento: texto impreso Autores: David Ogilvy, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : Vintage Books Fecha de publicación: 1983 Número de páginas: 224 p. Il.: il Dimensiones: 25 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-394-72903-9 Palabras clave: Publicidad Clasificación: 659.1 Ogi O Resumen: Contiene: Overture. How to produce advertising that sells. Jobs in advertising - and how to get them. How to get cleints. Open letter to a client in search of an agency. Wanted: a renaissance in print advertising. How to make TV commercials that sell. Advertising corporations. How to advertise foreign travel. The secrets of success in business-to-business advertising. Direct mail, my first love and secret weapon. Advertising for good causes. Competing with procter y gamble. 18 Miracles of research. What little I know about marketing. Is America still top nation?. Lasker, Resor, Rubicam, Burnett, Holkins and Bernbach. What's wrong with advertising?. I predict 13 changes Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=10347 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 11.874 659.1 OgiO Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Ogilvy on advertising / David Ogilvy / New York : Vintage Boooks (1985)
Título : Ogilvy on advertising Tipo de documento: texto impreso Autores: David Ogilvy, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: New York : Vintage Boooks Fecha de publicación: 1985 Número de páginas: 224 p. Dimensiones: 24 ISBN/ISSN/DL: 978-0-394-72903-9 Precio: $10.00 Palabras clave: Publicidad Clasificación: 659.1 Ogi O Resumen: Overture. How to produce advertising that sels. Jobs in advertising-and how to get them. How to run an advertising agency. how to get clients. Open letter to a client in search of an agency. Wanted: a renaissance in print advertising. How to make TV commercials that sell. Advertising corporations. How to advertise foreing travel. The secrets of success in business to business advertising. Direct mail, my first love and secret weapon. Advertising for good causes. Competing with procter y gamble. Miracles of research. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=11934 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 10.280 659.1 OgiO Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Ogilvy y la publicidad / David Ogilvy / Barcelona : Folio (1984)
Título : Ogilvy y la publicidad Tipo de documento: texto impreso Autores: David Ogilvy, Autor Mención de edición: 1a ed Editorial: Barcelona : Folio Fecha de publicación: 1984 Número de páginas: 224 p. Dimensiones: 24 cm ISBN/ISSN/DL: 978-84-85902-80-4 Precio: $ 10.00 Palabras clave: Publicidad Clasificación: 659.1 Ogi O Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=8229 Reserva
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