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La publicidad en web: atraiga a sus clientes / Jim Sterne / México, D.F. : Printice Hall A Simon Schuster Company (1998)
Título : La publicidad en web: atraiga a sus clientes Tipo de documento: texto impreso Autores: Jim Sterne, Autor Editorial: México, D.F. : Printice Hall A Simon Schuster Company Fecha de publicación: 1998 Materias: 0336 - TALLER DE USABILIDADY OPTIMIZACIÓN WEB Número de páginas: 434 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-970-17-0118-8 Precio: US$. 10,00 Nota general: Glosario p. 406/Indice p. 417 Palabras clave: Publicidad - Negocios Clasificación: 659.133 Resumen: Esta obra constituye un resurso completo para obtener el máximo beneficio económico posible de web. Podrá conocer qué tipo de anuncios, de frases clave y de información motivan a los clientes a llegar a su sitio web. Aprenderá a crear anuncios que le permitan aumentar el número de visitantes y de ventas, Además aprenderá a vender espacio publicitario y a fijar precios accesibles, competitivos y redituables... Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3687 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 2144 UCG 659.133 STEp 2144 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible What makes people click: advertising in the web / Jim Sterne / Indianapolis : Que corporation (1997)
Título : What makes people click: advertising in the web Tipo de documento: texto impreso Autores: Jim Sterne, Autor Editorial: Indianapolis : Que corporation Fecha de publicación: 1997 Número de páginas: 433 p. Dimensiones: 23 cm ISBN/ISSN/DL: 978-0-7897-1235-6 Precio: US$. 24,99 Nota general: Appendix A. glossary. appendix B. advertising resource on the web Palabras clave: Publicidad
Publicidad - NegociosClasificación: 659.133 Resumen: Contents: 1. advertising comes to the web, 2. before the banner, 3.the buck spangled banner. 4.beyond the banner. 5.measure for measure. 6.looking for space in all the nigth places. 7. what makes people click. 8. Real life stories: the good, the bad, and the unexplainable. 9. creating a web advertising strategy10. selling space on your web site. 11. a few words about the law. Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1990 Reserva
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Código de barras Signatura Tipo de medio Ubicación Sección Estado Asignaturas 2 1998 UCG 659.133 STEw 1998 Libro Biblioteca Libros LIBROS Disponible Write great ads. A step-by-step approach / Levy Klein Erica
Título : Write great ads. A step-by-step approach Tipo de documento: texto impreso Autores: Levy Klein Erica, Autor Número de páginas: 171 p. Il.: il. Dimensiones: 20.cm Precio: $ 15.00 Idioma : Inglés Idioma original : Inglés Palabras clave: Publicidad directa Clasificación: 659.133 Resumen: Write great ads takes you, step-by step, through very aspect of the process. Youll learn. How to zero in on the key features and benefits of your had. How to write a headline that really sells. How to come up white an original, effective selling concept. How to put all the facts together and craft an irresistible call to action- guaranteed to pull in sales.
Nota de contenido: Introductión. Take advertising one step a time. Beat the " Mabe Im not creative enough" Blues. Homework, legwork, and research: How to avoid copy that doesnt sell. Ive got this ad to write-Now what?. Develop a concept. Feature creature versus benefits champ. The Anatomy of an ad. Create the feadline. Billboard writing: Copywriting at 55 miles per hour. Subheads- the underrated secondary headline. Sexi body copy. Accentuate the positive. Closing arguments/Call to action. Showtime! Put it all together and write your first ad. Gear up to write a longer ad. Now, tacklea brochure. Take the direct approach with direct mail. Ligths ! camera! tv!. Tuning in for radio. Clear your " voice". Some great consumer advertising. Some great business-to-Businee advertising. Some great fund raising advertising. Some great financial advertising. Some great health care advertising. Some great retail advertising. Some great subscription advertising. If you want to write advertising all day... and sometimes all nigth: Thoughts on becoming an avertising copywriter. Glossary of advertising terms. Bibliography. Index. Fecha_adquisicion : 2014-03-10 Link: http://dspace.casagrande.edu.ec/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=21908 Reserva
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